Innowacyjność i przewaga konkurencyjna dzięki
PLEASURE-POINTS
Uczestnicy poznają narzędzia badania i projektowania produktów oraz usług wykorzystujące narzędzia teatru i tańca. Będą mogli zastosować je w rozwijaniu swojego produktu, wzmacnianiu lub budowaniu przewag konkurencyjnych, a także stymulowaniu kreatywności swojego zespołu.
Ten warsztat to wprowadzający sprint, który pozwoli Ci poznać kluczowe treści, zdobyć najważniejsze narzędzia wartościowe dla Twojej organizacji i przećwiczyć ich użycie.
Co zyskasz?
-
Dostęp do wiedzy na temat znaczenia uczucia przyjemności w projektowaniu doświadczeń klientów.
-
Praktyczne narzędzia pozwalające badać punkty-styku zwiększające satysfakcję klientów i wykorzystywać je w budowaniu przewag konkurencyjnych.
-
Doświadczenie pracy z wykorzystaniem strategii twórczych choreografów oraz reżyserów w rozwoju produktu.
-
Ćwiczenia we wchodzeniu w emocjonalny świat Twoich klientów i mapowanie ich doświadczeń.
-
Szansę na networking i wymianę doświadczeń!